Tacokväll

När jag kom hem från skolan idag efter att ha gjort det sista på cellodlingslabben möttes jag av en glad överraskning. Spelen hade kommit! :D Så jag skyndade mig in, sparkade av mig jeansen och hoppade i mjukisbyxorna i vanlig ordning sen drog jag fram stolen framför TVn och började spela.
'
Enda problemet är att jag blir lite FÖR engagerad. :P Jag höll på att bli tokig innan jag hittade en ny favoritgubbe. :P Han var en fet kille som hette Bob, men damnit han kunde slåss! :D Efter ett tag fick jag dock ont i min tumme eftersom jag trycker på alla knappar samtidigt typ, så nu sitter jag här och väntar på att Emelie ska hämta mig så blir det tacos ikväll med henne och Henke. :) Myspys!
'
Det var egentligen tänkt att Marcus skulle vara med också, men han valde att stanna kvar i Uddeholm och hjälpa Robert fixa bilen. Så han får bli med nån annan gång. ;) Det är ju hans förlust egentligen för han får ju inte äta tacos ikväll! Jag ÄLSKAR verkligen tacos. :)
'
'
'
Jag och min gulliga Emelie på Halloween -09. :) Jag var städerska och hon var pirat. <3
'
Nu ska jag fixa disken och plocka lite, så det ser fint ut här sen. :)
Ha en superbra kväll allihopa!
'
XOXO :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

ååh guud va snygga vi var ;) tack för en super mysig kväll gullegumman!

2011-02-06 @ 10:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0