Tråksöndag

Jag har inte fått på mig kläder än(min rosa morgonrock är min bästa vän). Jag har fortfarande inte ätit frukost eller gjort nåt försök att få på mig ett ansikte eller fixa morgonrufset jag har på gång nu. Jag gäspar var 3:e sekund och har inte gjort ett dugg sen jag gick upp för lite mer än en halvtimma sen.
'
Ändå är jag redan uttråkad...
'
Marcus kom hem igår, men han knappt innan för dörren innan han gick ut och festade med en kompis här i stan. :P Så jag blev lämnad själv åt mitt öde. :P Men jag hade mineralvatten, mat i magen och laddat upp med en massa bra filmer, så det var helt lugnt för min del. :) Och Marcus verkade ha haft kul så han var också nöjd. :) Även fast jag hellre hade blivit med dom ut så är det ju viktigt att man får egna "tjejkvällar" eller "killkvällar". Fast det har varit oförskämt dåligt med tjejkvällar nu tycker jag! Så nu kära tjejer får vi ta och styra upp nåt skoj snart! ;)
'
Igår gick jag iväg och tränade på dagen,Och det blev ett ganska så hårt pass.  Det var till stor del därför jag inte brydde mig om Marcus var hemma eller inte. Jag var trött resten av dagen, och vad är det för mening med att han ska sitta bredvid en halvsovande zombie när han kan vara ute och leka "wingman" åt sin kompis? :) Nej, det hade inte gjort nån av oss gott.
'
På grund av att han var ute och rumlade (ett ord jag lärde mig när vi spelade alfapet hos Emelie och Henke), så ligger han fortfarande och snarkar inne i sovrummet. :) Och jag är redan uttråkad så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Funderar starkt på att slänga i mig frukost och dra ut på en promenad i det fina vädret. :) Jag tror att min tråkighetskänsla beror på att jag hade FÖR kul hemma hos Henrik och Emelie! Emelie var som vanligt helt underb ar och hämtade mig här hemma, och sen åkte vi hem till huset där dom är kattvakt. Väl där satt vi och kikade lite på TV och sen kom en kompis till dom som var med på nyår som kallas "Katten". :) Supertrevlig kille!
När han kom började värdparet laga mat (tacos) som vi alla åt med stor glädje sen. :) Tack vare Henriks hemliga mix av färs, så blev det kanonbra! ;) Efter det satt vi och pratade och Emelie drog fram Alfapet. Jag har bara spelat det en gång förut och det gick inte så bra då, så jag väntade mig klar förlust. Men tji fick jag, för jag vann båda omgångarna! :D
'
Sen var vi ganska så trötta så Emelie var en ängel och skjutsade hem mig igen. :)
'
Det var en så otroligt rolig kväll, så det är svårt att slå när man bara sitter ensam hemma. Även om det kan vara jätteskönt att få göra det ibland också. Men fredagen kunde nog inte ha varit roligare, och jag minns knappt när jag skrattade så mycket senast. :P
'
Tack för en helt underbar kväll, och jag hoppas verkligen att vi gör om det snart! <3
'
'
Emelie och Katten
'
'
'
Det vackra värdparet. :) <3
'
Nej nu ska jag göra ett försök att se ansenlig ut. Ha en bra tråksöndag allihopa! ;)

Kommentarer
Postat av: emelie

tack själv min underbara söta vän!! LOVE U

har du fullt i veckan eller hinner vi kanske ta en fika?? :) pusss

2011-02-07 @ 16:46:59
Postat av: Anonym

Love u 2 babe! :) Det är inte helt omöjligt. :) Ring mig. :) Pusssss

2011-02-08 @ 23:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0