Tröttast

Jag är såååå trött nu! :P Men Marcus vägrar sova för han vill spela Forza motorsport 3. Hur kan det vara så kul när han vinner överlägset heeeeela tiden? :P
'
Idag har jag haft humörsvängningar som en tok, gått på långpromenad helt själv, pratat sönder alla i min familj och tränat. :) That's it. :)
'
Jag har kommit på vad jag vill ha av Marcus på alla hjärtans dag också! Tänkte visa det för er andra också, så ni vet vad ni kan köpa till mig om ni har lite pengar över. ;)
'
'
Den här klockan från Swatch hade inte varit helt fel! Dreamwhite heter den och jag tycker den är GALET snygg!
'
En ny iPhone hade inte heller varit fel. :P
Eller en Canon 550 d. (Otroligt stor pik till pappa) :D
'
'
Annars kan jag även gå med på en personlig butler, stjärnkock som är enbart anställd för att laga mat till mig och dessutom handla in alla varor eller för den delen ett presentkort på Happy Kitchen som ger mig gratis sushi resten av mitt liv.
'
Bortskämd? Vem? Jag? Nej då... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0