Cellodling

Nu har jag påbörjat C-kursen i Biomedicinsk laboratorievetenskap, efter en underbar start igår, då jag hade kollat på schemat dom hade förra året, så jag var inte där första dagen. Jag skulle ju enligt det schemat jag kollade på börja idag, så när jag vaknade på morgonen hade jag fått ett sms från Rosanna som undrade vart jag var, och om jag inte skulle vara med på den här kursen.
Oooops! :P
Så dumt det kan bli när man inte vet vilket år det är. Så igår belönade jag mig okunnighet med att shoppa. ;) Och som tur är har jag en underbar kille som köpte saker till mig som jag själv inte hade råd med. :D Så det blev ett några tröjor, ett par linnen, ny mascara, ny eyeliner mm
På kvällen tränade vi och sen var det lugnt resten av kvällen. Idag däremot ska jag in till universitetet och påbörja en labb där vi ska odla celler. Det blir säkert väldigt spännande! :)
Nej, nu ska jag klä mig och äta frukost. Hoppas jag hinner med en promenad med min älskling innan jag behöver åka och "jobba". :)
Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0