CSN

Jag är så glad nu! Jag glömde söka studiebidrag för den kommande terminen, så jag trodde det skulle bli en massa strul med det nu. Men idag fick jag det glädjande beskedet att jag får studiemedel som vanligt.
GÔTT säger jag bara!
Annars händer det inte så mycket idag. Marcus har blivit skogstokig och städar MER än vanligt. Tror han känner sig lite rastlös eftersom han varit hemma ett par veckor nu. Men det känns så sjukt när jag får springa runt efter honom och säga till på skarpen att han ska sluta städa så jag slipper känna mig obrukbar här hemma! :P Jag hinner liksom knappt äta upp min mat innan han har börjat diska min tallrik! :/
Så för att lindra mitt dåliga samvete över att han städar betydligt mer än mig just nu, så ska jag sluta skälla på dom överviktiga barnen och deras dumma föräldrar på TV och gå och laga mat. :) Idag blir det Maldivisk fiskgryta med fullkornsbulgur. Mumma!
Eftersom det blivit en hel del träning den här veckan, så blir det nog lugnt idag. Ska se om jag får lust att gå ut och springa sen, men det blir bara en kort tur i så fall.
Matlagning var det ja.
Ha en mysig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0