en vanlig dag

Hej på er! :) Hur har ni det?
Själv har jag precis ätit rester och har inte mycket att göra. Marcus ligger i sängen och mår jättedåligt. Han verkar ha fått spysjukan, eller blivit matförgiftad. Fast jag mår bra, så det är lite konstigt. Vi har ätit samma mat, och varit tillsammans hela tiden i flera dagar nu. Och det var inget fel på honom när vi gick till sängs igår. Men oavsett vad det är så tycker jag så otroligt synd om honom. :(
Så trots det otroligt fina vädret som har varit idag, så har jag (tyvärr) stannat inomhus. Det är absolut inte Marcus som har krävt det av mig, men jag vill finnas här för honom. Hade jag kunnat gå och träna på gymmet hade jag nog gjort det, men jag avvaktar nog en dag till så jag inte hostar eller har ont i halsen innan jag drar igång igen. Så nu är alla mina frysvaror ute på balkongen och frysdörren står helt öppen så den äntligen kan bli helt avfrostad. :)
Så vad ska man hitta på nu? :P
Jag får surfa lite och se om jag hittar några roliga recept eller inredningstips. :) Ska försöka få Marcus att äta lite också, men det blir svårt. :(
Ha det gott folket, och hoppas att ni får en bra början på året. :)
Om nån kan tala om för mig varför jag inte kan byta stycke utan att min dator får fnatt och motarbetar mig så skulle det vara superbra! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0