Lördag 29 januari

Sitter här nu svett och go med magen full av fullkornsspaghetti och baconsås. Har varit och tränat ben och axlar på gymmet, så det känns grymt bra just nu! Jag testade en ny axelövning idag och det gick ganska så bra tycker jag ändå. Jag ska bara förfina tekniken så blir det nog bra sen. ;)
Jag måste bara säga att jag ÄLSKAR vädret idag! Jag blir så glad när man vaknar på morgonen och solen skiner. Trots att halva den här dagen har gått, så är jag ändå otroligt nöjd med den. Och kvällen lär inte bli sämre den heller. :) Jag ska vara matlagningsintruktör ikväll åt mina två kinesiska utbytesstudenter, så det ska bli roligt! Dom ville lära sig att laga nåt lätt, för ingen av dom vet hur man lagar mat. :P Och tydligen ville dom lära sig av mig! :D
Så nu ska jag hoppa in i duschen och sen göra iordning lite saker innan dom kommer för sedan blir det matlagning på hög nivå! :D
Vill även passa på att säga grattis till min kära vän Chris som fyller år idag. <3
Kanske ska dra på med en svensk klassiker ikväll? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0