Min födelsedag!

Vad är det för dag idag? Är det en vanlig dag? :)
Ja faktiskt.
Trots att det är min födelsedag idag, så kunde dom ha lurat mig. Om det inte hade varit för Marcus. :) Det här kunde ha varit en av dom sämsta födelsedagarna någonsin, för pga diverse orsaker så kunde inte folk komma hit idag så det kunde ha blivit riktigt ensamt. Men han har skämt bort mig hela dagen, så jag har inte behövt tänka på det alls! :D  Det började redan imorse när han gjorde frukost på sängen. Efter det satt vi och myste i soffan och jag fick kolla på precis vad jag ville. Fast det fanns inte så mycket bra att kolla på, så vi drog på filmen "Kick Ass". :) Undertiden som vi kollade på den åt vi en supergod chokladtårta som Marcus hade gjort iordning HELT SJÄLV! :D Sen fick jag en jättefin present också. Han är fantastisk min älskling.
Så nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det middag och bio (sushi på Happy Kitchen och filmen Easy A)
Och tack alla ni som har skickat och ringt för att säga grattis! Ni är verkligen underbara.
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0