Bakis

Ojojoj... Idag har jag inte varit kaxig! Hård kväll igår och det fick jag lida för idag. :P Egentligen hade jag tänkt göra massor av bra saker idag, men det har varit soffläge för mig heeeeela dagen. :/ Gårdagen var som sagt kul, fast Emma lämnade oss direkt vi kom in till stan, vilket var lite trist. :/ Men men. Känslor rår man inte för. ;) Och jag och Line klarade oss bra ändå! ;)
'
Såhär såg jag iaf ut igår:
'
'
'
Imorgon blir det jobb igen så det är bäst att jag hoppar i säng nu. BTW så har Marcus köpt en ny bil idag. En midnattsblå Audi A8, som enligt pappa ska vara "en riktig lyxlimousin". Längtar verkligen tills jag får se den! Men det får vänta för min goding kommer inte hem förrän på fredag. :/ oh, well... ;)
Ha det bra gullesnuttar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0