E.l.f?

För er som inte vet det är E.l.f ett relativt nytt sminkmärke på den svenska marknaden. Såhär beskriver företaget sig själva:
'
Eyes Lips Face Cosmetics (mer känt som E.L.F. Cosmetics) är ett nytt revolutionerande skönhetskoncept som lanserades 2004 i USA. En serie av kosmetika som återfuktar och livar upp ditt ansikte utan att du ska behöva handla upp alla dina pengar.

'

E.L.F. Cosmetics säljer bassmink, borstar, tillbehör, nagellack etc. för endast 15 kr per produkt! Dessutom hittar du mineralsmink och andra produkter under 100 kr.

'

Vi får ofta frågan hur vi kan klara av att erbjuda våra kunder så fantastiska produkter, till ett pris som 15 kr, eller endast 1 dollar i USA. Vi använder oss av försäljning på internet och marknadsföring istället för att använda oss av annonser i de dyrare skönhetsmagasinen och tidningar. Vi köper in de bästa ingredienserna till konkurrenskraftiga priser samt fokuserar på produkterna och inte förpackningarna. Du kan vara säker på att e.l.f Cosmetics alltid erbjuder toppkvalitet!

'

E.L.F. Cosmetics har med vårt unika koncept lyckats få bort kundernas fokus från de dyra märkena. Det här är inget vanligt billigsmink utan vi erbjuder kunderna produkter med samma innehåll och förpackning som de mycket dyrare märkena.

'

Amerikanska, australiensiska och engelska kvinnor har redan tagit produkterna till sig och man kan läsa om e.l.f i Glamour, Allure, Cosmopolitan och andra kända mode och skönhetsmagasiner. E.L.F. har nu äntligen kommit till den skandinaviska marknaden!

'

Vi har valt att samla all handel i Europa på samma internetbutik och har ett gemensamt centrallager i England för att kunna hålla våra priser låga. Hemsidan är därför på engelska men du får prisuppgifter i den valuta du har valt - men ditt kreditkort blir belastat med motsvarande belopp i engelska pund.

'

Välkommen till en värld av kvalitetsprodukter inom skönhet och hälsa - till priser du inte trodde var möjliga!

'
'
Jag upptäckte detta märke på en väldigt populär hemsida som handlar om skönhet och smink (Linda Hallberg, nyheter24/modette, suverän blogg BTW!) och har varit nyfiken på att testa sen hon skrev om det.
Nu senast berättade hon att E.l.f har en kampanj nu där man får 50% rabatt på ditt köp om du handlar för över 323 kr! :) Och eftersom dom har så sjukt bra priser så får man riktigt mycket för pengarna! Och enligt många (även då Linda Hallberg som är utbildad MUA) så håller produkterna även mycket hög standard! :) Så nu är jag onödigt exalterad och letar febrilt efter saker som fått extra bra betyg och som jag vill ha. ;) Det är nu det känns skönt att jag häromdagen upptäckte att jag fick ut ganska så mycket mer än vad jag räknat med för det jag jobbat i juni! :D
'
Så nu säger min shoppingtarm bara en sak:
'
Woooop wooop!
'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0