Beställning

Ge mig mer tid! :P Jag vaknade runt 7.30 och var rätt pigg men bestämde att snooza minst en timme till av ren principsak. ;) Men nu känner jag att jag kanske borde ha tagit mig i kragen lite tidigare ändå. :P
'
Igår blev det förövrigt bestämt att jag, Line och Emma ska ut och skaka lite på rumpan ikväll. ;) Och som vanligt ska vi vara här innan, så jag vill städa iordning lite här hemma innan. Sen bör jag nog diska och plocka undan lite tvätt, fixa nåt att dricka mm. Helst hade jag velat skutta iväg till gymmet en sväng också, men jag vet inte hur jag ska hinna de. :/
'
Dessutom är det superfint väder ute så jag skulle mer än gärna sitta i solen! Jag vill mycket nu! :) Men något viktigt jag ändå hunnit med idag så är det min enorma beställning till E.l.f cosmetics! :D SPÄNNANDE! :P
'
'
Får bara hoppas att dom är så bra som alla säger. :) Men med tanke på vad jag fick betala (mindre än 300:- inkl frakt och då tog jag ändå det "dyrare" sminket då det enligt alla var mycket bättre) och alla saker som jag får så kommer det nog garanterat vara prisvärt i alla fall!
'
Nej det får nog bli gymmet nu ändå! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0