Hybris

Jag liter av hybris. Inte alltid. Men ibland. :)
'
För er som inte vet vad hybris betyder (mamma t.ex...) ;) så betyder det storhetsvansinne. :P En överdriven självkänsla. Något som drabbar mig emellanåt. :P
Och det skäms jag inte för. In fact, så tycker jag att fler borde ha sina "hybris-tillfällen". :) Man behöver ju inte tycka mindre om andra, eller anse att dom är sämre, bara för att man vågar låta sig själv uppskatta sina egna förmågor. Alla har ju något som man är bra på och det är inget fel att erkänna det för sig själv. :) Man behöver inte trycka upp det i någons ansikte direkt heller, för det tycker jag är liiite odrägligt.
'
Summa summarum i alla fall så tycker jag fler borde se sig i spegeln och lära sig uppskatta vad dom ser. Kanske har du en fin näsa, gulliga näsborrar glada ögon eller nåt och var inte rädd för att erkänna de! :)
'
'
"What matters the most, is how you see yourself"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0