Damdamdamdaaaam!

För er som inte vet det så är rubriken mitt ledmotiv för dagen. Varför? Jo, för idag är det tentadax! :P Jag har ju som tidigare nämnt haft fullt upp med att jobba och lära mig en massa där, men jag har även pluggat och förhoppningsvis har jag fått med mig rätt delar så jag klarar tentan. :)
'
Det intressanta är att trots all stress inför den här perioden så känner jag mig riktigt lugn idag. Jag har sovit gott inatt utan att behöva vända och vrida på mig i panik över nån fråga som jag glömt bort svaret på. Jag sov gott och vaknade vid 7, men låg och snosade tills klockan var 8. Sen har jag kollat igenom papper och lite föreläsningar. Nu har jag fått i mig frukost och min älskade TV är på. :) Jag känner mig redo. Jag känner inte att jag måste läsa en massa saker till. Jag sitter inte och ber till Gud att han/hon/den/det ska stoppa tiden en vecka och ge mig mer tid. Nu är det som det är. Jag har gjort det jag kan och jag hoppas jag fattat saken rätt. Har jag inte det så är det ingen katastrof, för då får jag väl göra om den då. Värre än så blir det inte. :P
'
När tentan är över idag ska jag fixa lite andra saker. Förbereda inför morgondagens presskonferens och så. Men jag ska även försöka lära mig lite italienska så jag kan prata lite när jag är där. Fast enligt en "Family Guy"-avsnitt jag såg häromdagen så verkar det inte vara så svårt. Räcker det om jag MÅLAR dit en mustasch? :D
Wish me luck today guys! :)
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0