En dag att njuta

Egentligen hade jag massor att göra idag. Men det blev inte så mycket med det. Jag har tränat, plockat ihop hemma, handlat, diskat lite och lagat mat. Men annars tog jag det lite lugnt. Ibland måste man bara få stänga av liksom. Träningen gick bra även fast tidsbristen gjorde att jag fick köra rätt så intensivt. :P
'
När jag handlade passade jag även på att köpa 2 liter jordgubbar. Supergott vill jag lova!  Jag ÄLSKAR jordgubbar, så istället för att köpa chips eller nåt annat tråkigt så tänkte jag satsa på nåt riktigt gott ikväll. :) Jag unnade mig det. Jag unnade mig även att göra en hemmagjord potatissallad, med purjolök och äpplen som blev kanongod! Till det grillade jag rostbiff och hade lite salladsblandning. Mumma!
'
Imorgon måste jag ut en sväng och fixa födelsedagspresent till Marcus. Måste även inhandla lite andra saker, så jag slipper panikhandla strax innan midsommar tillsammans med alla andra. :P Framförhållning is dah shit. ;)
'
'
Nån som har förslag på en bra present till min snutt? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0