Leaving

Idag fyller min älskling år!
'
Grattis fisen! <3<3<3
'
Vi har bara varit hemma och myst idag efter gårdagens bravader, samt haft min familj på besök för att fira min goding. :) Men nu är det allvar igen. ;) Jag ska packa, för 00.15 hämtar min familj upp mig, sen blir det två underbara veckor i Grekland. Äntligen ska jag få åka iväg! :D Löööööv IT!
'
Gårdagen var trevlig bortsett från senare på kvällen när jag och Marcus blev osams. Han blev irriterad på en annan tjej och tog ut det på mig, så jag blev sur. Men han gottgjorde mig rejält för det idag. :) Så nu är allt frid och fröjd igen. :)
'
Nej! Packa, äta, åka!
'
'
Önskar du kunde komma med fisen! Älskar dig så otroligt mycket! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0