Magsår.com

Inför tentan var jag otroligt lugn. Jag fick såklart lite fjärilar i magen när jag fick tentan i9 handen, men det ser jag bara som ett bra tecken. Det lärde jag mig nämligen när jag läste psykologi på gymnasiet. Lite stress är bra för då kan man uppnå sin optimala potential, sk. "Peak Performance". (Precis som klädmärket)...
'
Men nu sitter jag här med en klump i magen (kan bero på att jag inte ätit på väldigt många timmar nu, men jag ska ta tag i det snart). NU är jag nervös.
'
Och för vad?
'
Jag är nervös för min presentation imorgon! :P Jag ska presentera mitt projekt som jag ska arbeta med i Italien. Framför representanter för Swedbank och Karlstad universitet och även för pressmänniskor då vi kommer göra det hela på en presskonferens. På ett vis hoppas jag att det lokalbladet i jokkmokk som kommer, men det känns inte så sannolikt. Dom som känner mig vet att jag inte har några bekymmer att prata inför andra människor direkt, men nu är det något annat.
Mitt arbete är ganska så avancerat och jag måste förklara det för människor som inte alls är insatt i ämnet. Jag måste få dom att förstå vad jag pratar om få dom att bli intresserad. Samtidigt som jag ska framstå som "professionell"/avslappnad/representativ och rent allmänt som en bra kandidat för stipendiet.
'
And don't get me started on the outfit! :O
'
Jag har INGET att sätta på mig! Nada. Zipp. NOTHING!
'
Jag dör snart! :/ Nej nu lägger jag mig istället och hoppas att allt löser sig imorgon. Nattinatt
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0