Planeraren

Jag vill skriva ett elakt inlägg. Jag vill spy galla över folk som irriterar mig. Jag vet precis vad jag vill skriva för att ge igen på alla lata/störande puckon som förbittrar min vardag. Svaga människor som inte kan fixa nåt själv.
'
Men jag tänker inte göra det. Jag är bättre än så. Jag fokuserar hellre på alla underbara människor som förgyller min vardag. Människor som jag skulle göra allt för. Ge allt för. Människor som ger så otroligt mycket till mig och sprider ett värmande ljus över mig och mitt liv. Dom människorna är min familj, mina vänner och min älskade pojkvän.
'
"Vi tycktes båda inse att det vi kände för varandra var någonting dyrbart och bräckligt som måste bäras med största försiktighet. Det fick inte rubbas eller oroas. Trots att det i sig självt var orörligt och passivt var vi fullkomligt medvetna om dess närvaro, och omedvetna om allt annat än just det."
'
-Marian Keyes, "En oväntad semester".
'
Jag anser att kärleken, i alla dess former, är fantastisk. Vårda dom som älskar dig. Våga älska andra i din närvaro och våga framförallt visa den kärleken. Älska dina närmaste även när dom är oförmögna att visa kärlek tillbaka. Det finns ett talesätt som förklarar det bättre: "Älska mig som mest när jag förtjänar det som minst, för det är då jag behöver det som bäst.
'
Nu ska jag fortsätta med min vardag. Älskar mera!
'
BTW så har jag köpt en ny kamera. Kanonbra och superfin. Och jag ÄLSKAR den! ;) Så nu blir det fler bilder framöver! :D Oh, Happy days!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0