Torsby

Japp nu är det igång. Jag jobbar och jag pluggar inför tentan. Just nu har jag knappt tid att andas! Turligt nog för mig är Marcus hemma nu så han tar hand om mig. ;) Men det blir lite dåligt med bloggande nu en vecka framöver i alla fall, för nu måste jag fokusera. Vad har hänt då?
'
Jobbet kan jag ju inte berätta så mycket om för jag måste respektera sekretessen. :) Men det går bra, och dom är snälla mot mig. Lite roligt är att dom försöker locka mig till att komma och jobba där när jag är klar så det ser jag som en komplimang. :) En gubbe sa också att han tyckte att jag var så fin så han ville att jag skulle bli med honom hem. :P
'
Träningen går också bra! Sprang återigen 7 km häromdagen men på 45 min denna gång. :) Marcus har köpt hemmabiosystem så han dolar med det och jag är lycklig för att jag får vara liiiite ledig och vara liiite i solen. :) Vi har även shoppat lite på IKEA där vi köpte lite saker för att få iordning här hemma. Nej nu ropar solen på mig!
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0