Tufftufftåg

HerrEEEEgUUUUd vilken helg det har varit! Jag ÄLSKAR när Marcus är hemma. Jag mår alltid bättre när jag är med honom. :)
'
Han kom hem onsdag kväll då vi åt tacos för att fira att vi har varit tillsammans i 3½ underbara år. På torsdagen shoppade vi lite saker till lägenheten och grillade. Fredagen spenderades med att jag jobbade och sen fick se Marcus försöka installera vårt nya hemmabiosystem. :P Lördagen så fixade vi saker till mamma och pappa och åkte dit och blev bortskämda med riktigt god mat och massa skratt. Marcus testkörde både mammas och pappas mc och blev helt såld. Vi fick, både jag och Marcus, testskjuta med pappas luftgevär vilket var skitskoj! Jag såg dock inte så bra för geväret var för stort för mig. :P När vi kom hem hade vi en riktig filmkväll! :) Hemmabiosystemet funkar skitbra. :)
'
Igår fixade vi en massa här hemma och gjorde iordning. Så nu ser det väldigt mycket bättre ut här hemma. :) Jag fick även hjälpa min kära granne att översätta en engelsk låt till svenska och fick en skitfin tavla av henne som tack. :) Hon är en ganska så känd konstnär så tavlorna är superfina och värda en del så det känns skoj att ha på väggen hemma. :) På kvällen tog vi det ganska så lungt och såg på film. :)
'
Dagen till ära (nationaldagen) kunde inte ha börjat bättre. Myspys heeela dagen! Vi hade planer på att hitta på saker men vi orkade inte. :P Så nu känns det skiiiiitsurt att Marcus har åkt tillbaka till jobbet och jag måste fixa inför jobbet imorgon. Den här veckan kommer vara riktigt tuff med jobb både tis och ons. På torsdag har jag tenta och på fredag är det utdelningskonferens med presskonferens, så då måste jag förbereda mig inför det. :P Jag har lite smått ångest inför allt detta men det kommer nog bli bra. :P
'
Nu ska jag tycka synd om mig själv för jag saknar redan min snutt. :/ Plus att jag måste tentaplugga...
'
Lord give me strength! :P
'

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag är inte gud men ger dig massa styrka i alla fall :) jag har också tenta på torsdag, usch men sen är det plugg fritt.... puss gumman

2011-06-06 @ 22:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0