Apatisk

Meeeen guuuuuuuuuud vad tråkigt det här är!
'
Jag vill inte skriva rapport nu! Jag vill inte hålla på med skolan alls nu. JAG VILL VARA LEDIG! :/
'
Upplägget på den här kursen tycker jag har varit dumt om jag ska vara ärlig. Speciellt eftersom det gick så dåligt för alla på den sista labben. Det tog alldeles för lång tid att få iordning allt, och reagensen var dåliga. Så nu fick vi skitdåligt med tid på oss att fixa rapporten och förbereda oss inför presentationen samt opponeringen.
'
DUMHETER! :/
'
(Som ni märker är jag väldigt positiv idag) ;)
'
Annars har jag pratat en hel del med Emelie idag. :) Vi ska ses på fredag och hitta på nåt. Får se om hon vill sova över här också, för Marcus kommer tydligen hem. :) Men sängar finns det alltid ändå! :) Finns det hjärterum säger man ju. ;)
'
Nu har jag inte tid att skriva mer, för jag ska se på Biggest Loser. :) Tycker uttagningen är lite konstig, för dom som väger mest åker ut först och det är ju dom som behöver mest hjälp. :/ Efter programmet ska jag iväg och träna. Är inte så sugen på det egentligen, men jag måste få energikicken nu! :P
'
'
Vilka minnen... :)
'
Jag besegrade Hero slope på kinesiska muren. Då kan jag minsann besegra den lilla latmasken som dyker upp i mig ibland. ;)
'
Ha en bra kväll allihop! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0