Fettisdagen!

Och det finns inte en semla i sikte. :P Fast på nåt vis kanske jag kan lyckas införskaffa mig en. :P I övrig idag så ska jag äta lite nu, träna lite sen, skriva lite och ikväll ska jag iväg på PartyLite. Förhoppningsvis har värdinnan bakat nåt gott, så jag har nåt att göra när dom visar mig alla ljus som jag garanterat inte kommer att köpa. Inte för att jag har något emot PartyLite, för dom gör många fina saker, men jag har verkligen inte råd att lägga ut så mycket pengar på ljus för tillfället. :D
'
Ljus i all ära, men jag vill hellre lägga onödigt mycket pengar på fina vårkläder! ;) Jag har hittat massor av söta saker på hm.com/se. Men det får vänta tills nån ger mig en massa pengar. :)
'
'
Nej, mat var det ja. :) Ha en bra Fettisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0