iPhone 4?

Fick ett samtal förut på min ihoptejpade mobil. (Tappade den i stengolvet i Kina från 2 m höjd) Det var från Telia som ville att jag skulle förlänga mitt abonnemang i 24 mån. OM jag gjorde det skulle jag kunna få en ny mobil för bara 50 kr extra i månaden. Och ingen mobil som helst, utan en iPhone 4 16GB!
'
Jag ville inte bestämma mig med en gång, utan bad honom ringa på torsdag, så nu snurrar det verkligen i huvudet på mig. ;)
'
Både pappa och Marcus tycker att jag ska byta, så det lutar åt det. :P
'
Apple iPhone 4
'
En sån här skulle väl passa mig bra? ;)
'
Nej nu ska jag ned till tvättstugan igen! :D Ikväll får det bli träning. :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

klart du ska tacka ja gumman :) nice med en iphone!! puss

2011-03-22 @ 15:31:16
Postat av: Jag

Japp, det fick bli en sån! :) Längtar tills jag får den nu. :P Puss

2011-03-24 @ 19:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0