Narkolepsi

För er som missat vad narkolepsi är, så är det en sjukdom som gör att man vid starka känslor, eller exhalterade känslor, inducerar reglering av hormoner som gör att man somnar. Detta gör att personerna kan somna när som helst på dagen och sover mycket dåligt på natten.
'
Sett till min egna dygnsrytm skulle man lätt kunna dra slutsatsen att jag lider av detta medicinska tillstånd. Dock gör jag inte det. Jag har bara dålig disciplin nu när jag är sjuk för jag orkar inte bry mig. :)
'
Egentligen skulle jag ha gjort en tenta idag, men jag orkade inte för det har varit för mycket nu en period och ibland måste man sätta ner foten. Jag får en ny chans att göra den i maj, så jag känner mig inte så stressad. Mitt huvudsakliga mål är att klara kursen jag läser nu.
'
Idag har jag även pysslat med opponeringen/presentationen som är imorgon samt fixat till min stipendieansökan. Förhoppningsvis tycker nån att jag är värd att lägga lite pengar på så jag kan åka till Italien i höst. ;)
'
Jag har även anmält mig till ett evenemang som en tjejförening på universitetet ordnat (Tekla, för tjejer som läser teknik eller natur). Dom annonserade att man kunde anmäla sig till att bli med till RINGHALS den 28/4.
'
SJÄLVKLART ska jag med dit! Marcus jobbar ju där nu, så det kan vara kul att se hur det ser ut inne på själva området! :)
'
När vi varit där och ätit fika mm ska vi åka till Göteborg där vi ska äta god mat och lite andra saker, så det kan bli riktigt kul! :) Problemet är bara att vi har en datorövning den dagen, men jag ska fråga min lärare om det är viktigt att jag är med eller om jag kan göra det nån annan dag. :)
'
Nej nu ska jag hoppa i duschen så jag får sova någon gång. :)
'
'
'
'
Imorgon ska jag få äta sushi!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0