Open Office

SKITDATOR!!! Skitprogram! F-n i h-vetes j-vla *PIIIIP*!!!!
'
Det går inte bra nu. Jag försöker fixa min labbrapport så jag får den ur vägen, men min dator har fått för sig att den inte kan öppna dokumentet! Vad fasen ska jag göra? Och den har inte fattat att filen ska vara sparad på mitt USB-minne heller så jag hittar den inte.
'
Morr!
'
Då blir det bara att åka in till Uni och försöka fixa det, men jag VÄGRAR göra det i det här vädret! Fixar frågorna till den senaste labben istället.
'
'
'
'
Men jag har nåt att se fram emot i alla fall: Träningen ikväll! Ska bli skönt att få träna av sig lite av dom aggressionerna jag fick av datorproblemen nu...
'
Gårdagen var förresten skitrolig, och jag träffade jättehärliga människor. :) Så tack gumman för att du drog med mig! <3
'
PussåKram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0