Sjukling

Tänk att det var inte en latmask! Det var ett ninjavirus som var på mig igår! :P
'
Kände redan när jag gick hem från ett stenhårt träningspass att mina lungor inte mådde så bra. Men efter en dusch så kändes det bättre. Men när jag vaknade upp imorse hade jag jätteont i magen och hostade och hade svårt att andas. Så jag fick skicka till min kompis Linda som jag skulle träffa idag och fick ställa in. :(
'
Annars idag har jag skrivit en massa på min labbrapport och gjort iordning en stipendieansökan. :)
'
Så trots att jag mår dåligt så fick jag något gjort ändå. :) Fick även riktigt dåliga nyheter:
'
Marcus kommer inte hem på typ en månad. :(
'
Men som tur är har jag en underbar vän som kommer hit och håller mig sällskap till helgen. <3
Nu ska jag snart sova!
'
Hoppas ni haft en bra dag och att ni håller er friska! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0