Snutten

Nu är min älskling hemma! :D Jag är så glad över att få vara med honom igen, och gårdagen blev över förväntan trots att jag visste att det skulle bli bra. :)
'
Myspys! :D
'
Idag har vi varit ute och handlat lite saker, men främst födelsedagspresenter till Robert, Marcus bror, som fyllde 25 år igår. (Grattis brorsan!) ;)
'
Vi har även handlat lite för jag har lovat att göra en tårta till honom. ;) Bild på den kommer senare, så jag inte förstör överraskningen för honom. :)
'
Nu ska vi snart byta om och dra och träna. :) Jag har även en "träningsdejt" imorgon med Marie i Hagfors så vi har nåt att göra när pojkarna ska leka i garaget. ;)
'
Ha en bra kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0