Turnering

Dom senaste dagarna har varit så sjukt långdragna. Labben har gått åt helsike för allihopa, så vi har felsökt en massa dagar nu. Tillslut fick vi lov att använda en ny metod, för reagensen visade sig vara för gammal, och våra bakterier var visst motvilliga att ta emot vår gen.
'
Dumma, dumma bakterier! :P
'
Men nu har vi kommit relativt långt, men för min del har det knappt hänt nåt. Det finns inte mycket jobba att göra, utan det är mest väntetid i denna labb. Men jag har haft många, långa och intressanta diskussioner. :) Det har även lett till att jag fick vara med och spela innebandyturnering idag. :) Det var arrangerat av KRIK vilket är en kristen idrottsförening. Själv är jag inte troende, men jag respekterar att folk tycker olika.
'
I alla fall så länge jag får tycka som jag vill. :)
'
Men det var riktigt roligt att spela igen! Vi kom till kvartsfinal, och jag gjorde två mål. ;) Men jag måste ha fått ansträngningsastma eller nåt, för det var jättejobbigt att springa! Nu var det ju vääääldigt längesen jag sprang, men jag minns att det gick mycket lättare då. ;) Kan ju kanske vara dålig kondition också.
'
Men det erkänner jag aldrig! :D
'
Nu ska jag försöka få i mig mat (Har ätit skamligt dåligt idag!), och skriva lite på labbrapporten. I övrigt så händer det nog inte mycket. Större delen av morgondagen kommer nog också dedikeras till att skriva på rapporten. :) 
'
'
Det här är lite av det vi gör nu. ;) Ha en bra lördag allihopa! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0