Vaddå "blogg"?

Just det jäklar! Jag hade en sån också. ;)
'
Ni får ursäkta min svala intresse, eller snarare min brist på tid att skriva, då jag har alldeles för mycket att göra i skolan. Om jag skulle berätta allt jag har att göra den här veckan skulle ni nog inte tro mig. :P
'
Helgen har i alla fall varit jättebra, och Marcus har fått sin MC såld nu(en KTM superduke 990 R). Lite tråkigt känns det, men det dröjer nog inte länge innan han köper en ny. ;) Annars var det jättekul att träffa Marcus föräldrar och få se Roberts nya frisyr, som passade honom skitbra! :) Vi hälsade även på mamma och pappa och fick mat och pratade. Marcus fick också se mammas nya MC så han var nöjd. :)
'
På kvällen gick vi på bio. Vi såg "I am number 4", och den var skitbra enligt min mening. Gårdagen spenderades som vanligt i kaos för att sedan dra till gymmet, äta och sen säga hej då till min snutt. :( Vet inte när han kommer hem nu så det känns lite tråkigt. :(
'
På kvällen fick jag besök av Celine från Belgien så vi kollade på film och pratade. Superskoj! Mycket trevlig tjej det där. :)
'
Nu sitter  jag och skriver om Blodsystemet Rh. Som vanligt när jag ska göra nåt viktigt med skolan eller så blir det alltid så fint väder, så jag vill bara ut. :/ men ledig får jag vara sen! Nu är det fullt fokus på att fixa den här kursen så allt flyter på som det ska. :)
'
'
En sån här har min snygging kört runt på. Förstår ni att jag saknar den? ;) Han såg bara liiiiite för bra ut när han satt på den där i skinnställ.
'
Rh var det ja.
'
BTW sprang jag nästan 6 km igår igen. :) *Klapp på axeln*. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0