Belgisk mat?

Japp ikväll är jag bjuden på middag hemma hos Celine från Belgien! Hon har lovat att laga en belgisk maträtt så det ska bli superspännande! :D Jag litar på att hon är en fantastisk kock. ;)
'
Annars så sitter jag hemma och försöker ta tag i lite saker som jag varit alldeles för stressad för att ta tag i innan. Men nu ska det bli ordning på allt igen. :) Tyvärr är ju alla "måste-göra"-saker så tråkiga! Kan ingen uppfinna en apparat som gör det fantastiskt roligt att hålla på med skolarbete eller städa hemma? :P
'
Imorgon ska jag äntligen träffa Emelie! <3 Vi ska grilla nåt och sen gå på bio. :) Egentligen har jag inte råd med det, men jag känner att jag behöver unna mig det. :) Det blir första gången jag går på 3D-bio så det ska bli jätteskoj!
'
'
'
Den här har jag fått med mig Emelie att vi ska se! :) *Längtar*
Nu ska jag fortsätta dola och se till att jag får i mig lite mat. ;)
'
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0