Cyklar runt

Igår cyklade jag ca 2 mil och tränade på kvällen efter att ha spenderat några timmar på en bioinformatikföreläsning. Det var en ganska så enkel föreläsning eftersom det mesta vara bara att man skrev in en sekvens i olika databasar så fick man fram resultat på liknande sekvenser och hur man ska tolka resultatet. :P Och oftast så står den mesta informationen i klartext vilket underlättar det med. :)
'
Träningen gick också bra, och det var intressant att när dom skittuffa killarna stod och putade ut rumpan för kung och fosterland när dom gjorde knäböj. Då hade jag svårt att hålla mig för skratt! :) Idag har jag ätit lunch med älskade pappsen och blev med en sväng till BikeCorner och kikade lite. Pappa hade fått delar som hans beställt till mammas mc så han var superglad. Sen har jag bara suttit med skolarbete. Men snart ska jag ta en paus och dra till gymmet. Förhoppningsvis hinner jag sola under helgen, för jag behöver lite solterapi nu känner jag! :)
'
Hoppas ni får en mysig kväll för nu ska jag äta innan jag hoppar på min röda fara och drar på träning. ;)
'
'
Fortsätt hålla rumpan högt killar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0