Dumdum

Fy vad trött jag är! Kom i säng lite för sent igår känner jag. Men jag har sovit som en stock ändå vill jag lova. Egentligen behöver jag inte alls vara vaken såhär tidigt för jag börjar inte förrän 10.15. Jag tänkte cykla in till universitetet sen sen nu när det är fint väder och så, fast det tar inte längre tid än det tar att åka med bussen, så inte ens det är orsaken till att jag inte fortfarande ligger och sover.
Anledningen till att jag nu sitter här som ett kolli i soffan och gäspar är att jag (som tidigare nämnt) försöker lära mig gå upp tidigare inför onsdag. :P Så idag gick jag upp 07.00. Imorgon blir det ännu tidigare. :P
'
Igår fixade jag med skolarbete, diskade, tog ut sopor, tränade mm. Jag hade gärna gjort väldigt mycket mer, men jag tänkte att jag kunde ta det lite lugnt när jag ändå får vara ledig. Jag har mycket på gång framöver så jag känner att jag förtjänar lite ledighet.
'
Igår sprang jag förövrigt för första gången på några veckor. Tänkte börja lite lugnt. Jomenvisst! Den planen gick ju fantastiskt bra! Jag sprang 7 km på 50 min. Så vrång är jag! :D Först tänkte jag springa 4 km. Men när jag sprungit 4, tänkte jag "Men nu är det ju inte långt kvar till 5 km". Så jag fortsatte. Sen tänkte jag "Men jag kan ju springa 45 min i alla fall". Och sen slutade jag med att ha sprungit 7 km och då spurtade jag den sista minuten! Jag var helt slut efter. Det var helt otroligt att jag lyckades cykla hela vägen hem. Fyyyy vad trött jag är!
'
Nej nu vill jag inte sitta vid datorn längre! :) Ha en bra dag i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0