Helgen

Shit vilken berg-och-dalbana den här veckan har varit, och framförallt helgen! Men nu är det på bättringsvägen igen, vilket känns skönt. :)
'
Mycket roligt har hänt! Thor var skitbra tyckte jag och det var skoj att se 3D! Tack vare att jag tydligen inte har lärt mig klockan än så var vi ute sjukt tidigt typ 1 timme tidigare än vi behövde. Men något i mitt lilla huvud ville inte vara med och då blev det dumt. Emelie var för snäll för att säga något också så där stod vi inne i stan utan något att göra. Panka som vi båda är så drog vi och kollade på lite fina saker som vi egentligen trånar efter men inte kan unna oss. ;) För även om vi hade otur med min tidsplanering så hade vi tur att affärerna hade nån sorts "tjej-kväll" så dom hade extraöppet till 21.00. :)
'
Bion var som sagt jättebra! Jag rekommenderar den varmt om man har lika töntig smak som mig eller är lika lättroade för den delen. ;)
'
På fredag tränade jag på kvällen och sprang på Line och Emma på gymmet. Dom skulle ut på kvällen till en uteservering, och undrade om jag skulle med. Jag tyckte det lät skitskoj, så vi skulle höras senare. Celine hörde också av sig och ville ha med mig på karaoke på Bunkern med hennes belgiska vänner. Också en rolig idé! :D
'
Så efter att ha kört både ett styrketräningspass med avslutning på löpbandet (15min intervall) så gick jag hem, gjorde mat och hamnade i matkoma. Så här hemma stannande jag. :P Partyprinsessa ellerhur? ;)
'
Jag tröstade mig dock med att se på filmen "The other guys" och äta chokladpudding med grädde och jordgubbar. Mums! :D Jordgubbar är kärlek... <3
'
Igår gick jag också iväg och tränade och träffade även söta Anna och hennes lilla familj (Fredrik och dottern Lea). Vilka underbara människor dom är! <3 Jag hade verkligen jätteskoj, för jag har inte sett dom på typ 1 år! Helt sjukt. Men förhoppningarna finns att dom flyttar hit nån dag så jag får umgås mer med dom igen. Båda sprider verkligen sån värme och lugn omkring sig så man mår bra bara av att se dom. Och (needless to say) så är dom så gulliga ihop så man kan nästan få hål i tänderna! :)
'
Efter träningen drog jag hem och duschade. Inte långt efter det kom Line hit och höll mig sällskap. :) Vi lagade lite mat, pratade och såg på filmen "When in Rome". Skitrolig film! Efter det drog vi på några avsnitt av serien "Supernatural". Jag ser på den serien när jag har tid, men jag gillar den grymt mycket! Kan bero på att huvudrollsinnehavarna är två onödigt heta killar. :P Det var en mycket bra kväll!
'
Idag har det inte hänt mycket. Har läst tidningen "Topphälsa" som jag fick av mamma och suttit på balkongen i ett desperat försök att få färg. ;) Jag har även haft en diskussion med mamma om manligt och kvinnligt. ;) Har haft hosta sedan igår kväll så jag måste hoppa över träningen idag, vilket inte passar mig alls egentligen. :P Men jag har redan tränat 4 gånger den här veckan så jag får väl nöja mig med det. ;) Imorgon är det också en fullbokad dag med träning (förhoppningsvis), tvätt, dataövningar mm. :)
'
Men först får det nog bli en promenad i kvällssolen. :)
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0