Jobba

Jag önskar att jag vore miljonär så jag kunde ta ledigt hela sommaren, men tyvärr är jag inte det. Fast jag har fått ett jättebra jobb som jag tror kommer bli jätteintressant och utvecklande. Chefen har hittills varit väldigt snäll och jag hoppas verkligen att mina arbetskamrater kommer vara trevlig dom också. Det enda jag tror kommer bli tufft är att jobbet är i Torsby. Det innebär att jag åker 05.40 och kommer hem ca 18.00 varje dag.
'
Det sjuka är att jag börjar jobba redan nästa vecka! Jag insåg det igår och fick nästan hjärtklappning! Nu drar det igång! Jag börjar redan innan jag slutat skolan. Dumt val kanske, men jag behöver pengarna nu när det är helt bestämt att jag ska till Italien i höst! :D Och egentligen så blir det en mjukstart med upplärning och sånt så nästa vecka jobbar jag två dagar och veckan efter det blir det bara mån-ons för på torsdag har jag tenta och på fredag blir det presskonferens.
'
Japp ni läste rätt. :D
'
JAG ska på PRESSKONFERENS!!! Jag fick nyligen reda på att jag fått ett stipendie från Swedbank så jag ska på utdelningsceremoni med presskonferens med efterföljande lunch och jag ska presentera mitt projekt lite snabbt. Spännande va?! :D Fast jag hoppas såklart att jag kan få mer pengar från något av dom andra stipendierna jag sökt.
'
Annars är det bara bra med mig. Hade en superkul helg med bl.a Henkes 25års kalas vilket var en överraskningsfest som söta Emelie hade ordnat. Det var hur kul som helst, men inte så skoj att gå hem på kvällen! :P
'
Idag har jag förberett inför morgondagens seminarie, lagat mat, träffat Celine på fika, handlat och tränat. En superbra dag alltså! :P Nu orkar jag inte skriva mer. Men Hatten av till mig som fått stipendie!
'
'
Lite bilder från kvällen kan jag bjuda på! ;) Nu blir det läggdags!

Kommentarer
Postat av: emelie

du är inte lite bra du gumman!!! du är den mest underbara vän man kan ha, och inte nog med det du är så jävla bra så du fått ett fint stipendium som du verkligen är värd!!!!!!!! <3

2011-05-24 @ 08:37:48
Postat av: Jeanette

Jag är så jäkla glad över att jag har dig som vän gumman! Du är underbar på alla sätt och vis och jag älskar dig! <3 Pussar

2011-05-24 @ 23:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0