Mamma! <3

Idag är det mors dag. Och är det någon som förtjänar att bli bortskämd så är det min mamma. Hon är en av dom bästa och finaste personerna jag känner och hon är ovärderlig för mig. Mamma har alltid varit min klippa. Mitt stöd. Min idol. Jag fann en dikt som jag anser beskriver på ett bra sätt vad min mamma betyder för mig(passande titel också!) :
'
Super Mom
'
Mom, you're a wonderful mother,
So gentle, yet so strong.
The many ways you show you care
Always make me feel I belong.
'
You're patient when I'm foolish;
You give guidance when I ask;
It seems you can do most anything;
You're the master of every task.
'
You're a dependable source of comfort;
You're my cushion when I fall.
You help in times of trouble;
You support me whenever I call.
'
I love you more than you know;
You have my total respect.
If I had my choice of mothers,
You'd be the one I'd select!
'
'
By Joanna Fuchs


'
Jag älskar er båda så otroligt mycket! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0