Monocyter

Nu lever jag i en laborationsvärld. Vi håller på att rena fram en viss celltyp som vi sedan ska stimulera med ett ämne och sedan inhibera ("blocka") med ett annat, så ska vi kolla vad som händer. Imorgon är sista dagen dock så det ska bli spännande att se hur det blir! :)
'
Imorgon kommer Marcus hem också! Jag längtar verkligen efter honom otroligt mycket. Jag har även tänkt ta mig iväg till gymmet imorgon. Först hade jag en plan att träna idag, men efter att ha hört om våldtäktsförsöken som varit här i Karlstad den senaste tiden så blev jag lite orolig. Dom har nämligen hänt precis där jag går till och från gymmet. Och för den som varit uppmärksam så kanske ni har lagt märke till att jag brukar gå vid 20 och komma hem 22.30. Inte en bra tid att gå hem ensam på alltså.
'
Så för att inte riskera nåt, både när det gäller min säkerhet och min hälsa (hostar fortfarande men det börjar bli bättre), så bestämde jag mig att avvakta en dag till. Hoppas dom får fast honom snart!
'
Nu ska jag se på TV och ta det lite lugnt ett tag innan det blir dags att sova igen. Nu är det bara 6 veckor tills familjen åker till Grekland också! :D *Längtar*
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0