Övertränad?

'
När jag gick hem förut från gymmet hände något märkligt. Jag lunkade fram som vanligt med min träningsväska över axeln efter att ha sprungit in lite snabbt på Statoil för att köpa mjölk. När jag nästan var hemma mötte jag en man som var ute och sprang. Han kom springandes mot mig, men när han var några meter bort vände han snabbt som attan och sprang som en galning åt andra hållet! :/ Han skrek inte eller så, men det var nog det enda som fattades. Jag blev superpaff!
'
Ser jag så farlig ut? Kanske borde sluta styrketräna? ;) Eller så kände han lukten av mina illaluktande träningskläder och trodde jag var en sedan länge död zombie? Måste verkligen tvätta dom snart. :P
Jag känner inget behov att klä upp mig på gymmet direkt, men det känns inte så skoj när kläderna luktar apa innan man ens börjat träna. :)
'
'
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0