Pluggdag

Idag har varit en riktig slappdag. Jag gick upp kl 9 trots att jag inte hade något planerat, för jag måste vänja på kroppen att gå upp tidigt innan jag börjar jobba på onsdag. Så jag tänkte gå upp tidigare och tidigare varje dag så jag blir trött på kvällen och kan lägga mig tidigare. På så vis kan jag ändå sova typ 7-8 timmar varje dag och behöver inte vara så trött så jag blir illamående på onsdag. :P
'
Egentligen borde jag ha hunnit med en massa saker idag, och jag hade stora ambitioner att få mycket gjort, men det blev mest soffläge, film, matlagning i massor och tentaplugg. Tror aldrig jag börjat plugga så tidigt inför en tenta (ca 1 ½ vecka kvar). SÅ seriös är jag nu. :) Ni kanske tycker det är sent att börja nu och sitter i ett förtvivlat chockstadie där hemma, men jag har så dålig disciplin så jag börjar råplugga 2-3 dagar innan tentan vanligtvis. Och jag har klarat mig hyfsat bra. :) Men den här gången vill jag inte chansa. Nu SKA jag klara det galant utan att behöva oroa mig. :P
'
Egentligen hade jag velat träna idag, men jag har träningsvärk i typ hela kroppen så jag kände att jag kanske borde ta det lugnt. :) Men imorgon blir det åka av igen! Träningen gick riktigt bra på fredagen och jag hann även sola en stund efter. Problemet är bara att det inte syns på mig. Nu skulle man kunna tro att jag är så brun så det är därför det inte syns så väl. Men ICKE! Jag är inte alls brun nu. Det tar bara helt enkelt inte som jag vill. Tacka vet jag mormors gamla solarie. Man fick lägga 10 kr i en burk för att vara snäll och sen var det bara att sola så länge man ville. Då jäklar fick jag färg! :D
'
Jag måste ju bli brun innan Grekland! :P Mindre än en månad kvar nu! :D
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0