Seminarie

Hur gjorde man det här nu? Just det ja! Jag borde skriva något intressant! Vart ska man börja? Har hänt mycket den senaste tiden...
'
* Farmor bröt benet på två ställen :(
* Jag har varit på studiebesök vid Ringhals :)
* Ätit supergod mat på Jensen's i GBG :D
* Haft grillpremiär :)
* Pappas 50-års kalas :D
* Påsk :)
* Massa skoldumheter :/
* Gått bra med träningen även om det blivit för sällan :)
* Haft seminarie idag
'
Det har varit så mycket den senaste tiden så jag har haft ont i magen i två veckor nu. :S Misstänker starkt magkatarr, men det har lugnat ner sig lite nu. Vi är lediga i en vecka nu så det känns superskönt! :) Jag behöver verkligen lite ledighet nu. :P
'
Pappa blev förresten superglad för sin present, boken jag gjorde och en Paragliding tamdemtur. :) Till kalaset bakade jag även en Schwarzwaldtårta man jag hann inte ta kort på den för den tog slut så snabbt. Det var flera av gästerna som inte hann prova den en gång. Och jag fick mycket beröm för den. Pappa och Fredrik sa att det var en av dom bästa schwarzwaldtårtorna dom någonsin ätit. Det gjorde mig superglad! :)
'
Nu orkar jag inte skriva så mycket mer. Ska iväg på träning sen så jag behöver äta lite först. :)
'
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0