Wünderbar

Vilken helg det har varit! Det har varit fullt upp, men den kunde knappt ha varit bättre. I fredags var pappa i stan så jag mötte upp honom efter skolan och han bjöd mig på mat. Han är så snäll min pappa! :) Senare på kvällen kom Marcus äntligen hem, och vi hade myskväll. :) Igår låg vi kvar och snosade i sängen och efter att vi tillslut gått upp drog vi till Bergvik och kikade i affärer. Marcus hittade en skitsnygg tröja och skjorta men jag blev shoppninglös tyvärr. Eller jag fick ju ett skyddsskal till min iPhone4. :) På kvällen hade vi tänkt att vi skulle på bio men jag snosade upp mig hos Marcus i soffan efter shoppingturen och där somnade vi tillsammans. :) Marcus kan aldrig motstå mig när jag snosar upp mig hos honom och den här gången lyckades han t.o.m somna innan mig, TROTS att det var jag som var trött. :P
'
Eftersom det har varit en sån underbar helg så tänkte jag skämma bort Marcus idag. Så när jag vaknade smög jag upp försiktigt för att inte väcka honom, drog på mig en morgonrock, och började göra amerikanska pannkakor. När jag nästan stekt färdigt pannkakorna så satte jag på kaffe, dukade fram allt, la på pannkakor, strödde florsocker på (för dekorations skull) tog fram hans c-vitamin mm och när allt var klart smög jag in till honom, kramade honom och gav honom en "god-morgon"-puss och berättade att frukosten var klar. :) Han blev jätteglad! :)
'
Så vi hade en mysfrukost, fast jag åt bara en halv pannkaka för jag var inte så sugen på det själv. :P Istället åt jag yoghurt, drack juice och åt melon. :) Men det var supergott det med! Efter frukosten diskade jag medan Marcus spelade TV-spel, och sen drog jag igång att baka bullar. :) Det tog tid, och jag började t.o.m spontanblöda näsblod så jag fick baka bullar med en stor tuss i näsan, men det var det värt. :) Nu fick min snutt med sig hembakad bullar till jobbet och jag har ändå en massa kvar hemma. :) Som tack för att jag var en sån gullig flickvän så storhandlade Marcus till mig så jag har mat hela veckan! :D Nej nu ska jag fortsätt gråta till filmen "P.S. I love you" (Började i stort sett gråta direkt filmen började). :P Men jag hejjar ändå på Sverige så gott jag kan! ;)
'
Ha en mysig kväll godingar!
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0