Bloggpaus

Nu är Line här! :) Känns superbra att äntligen få besök från Sverige! :) Så idag har jag visat henne runt lite, vi har ätit pizza och sett på film. :) Jättemysigt! :) Får hoppas att hon får det bra här bara så hon inte blir uttråkad. :P Imorgon måste jag in till labbet och jobba lite, och Line ville bli med. :) Så imorgon får jag sällskap på jobbet! :) Inte varje dag det händer. ;)
'
I alla fall så kommer det antagligen bli en liten bloggpaus nu. Bara över helgen, men ändå. :) Ska försöka hitta på så många roliga saker som möjligt nu när jag äntligen har en "gammal" kompis här. :)
'
Annars är det bra med mig, för den som undrar. :P Blev med några kompisar ut häromdagen, vilket slutade i att vi gick ut och dansade, blev jagade en sväng när vi skulle hem av en man som ville att vi skulle ge honom pengar (mindre skoj!), Daniel ska ge mig giftemålskryddor (?), massa skratt och dumheter. Hade även en springtävling, fast det blev oavgjort. ;) Kom hem på tok för sent och sen lyckades jag bli matförgiftad. Snabbmat är som att spela rysk roulett här. :P Har man tur slipper man magsmärtor. ;)
'
Nu måste jag sova!! Ska bli kul att höra om Line lyckades sova nåt när vi träffas igen imorgon. ;)
'
Hoppas ni har det bra! :)
'

Kommentarer
Postat av: Ingalill

Så roligt att läsa din blogg Jeanette! Hälsa så jättemycket till Ursula o Francesco och Jacopo som skall göra exarbete här hos oss i vår. hoppas du kommer ha tid att ta hand om honom lite!

Välkommen hem , när kommer du?

mvh

Ingalill

2011-12-13 @ 09:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0