Fars dag och Ann

Idag är ingen vanlig dag! Utan idag sammanfaller två stora dagar för två viktiga personer i mitt liv. Som dom flesta vet är det fars dag idag. Dagen då vi ska hylla våra älskade pappor. :) För dom förtjänar onekligen att bli hyllade. :) Min pappa är den bästa pappan som finns i hela världen! Visst kan han vara lite envis ibland (speciellt när han har ont i ryggen), men han är ändå min superhjälte. :) Jag skulle aldrig kunna tänka mig en bättre pappa än honom, och jag är så tacksam varje dag att han finns i mitt liv. Han är så snäll, varm, rolig, charmig, intelligent, gullig och han kan verkligen ALLT! Spelar ingen roll vad man än sätter framför honom så kan han fixa det! Och det beundrar jag honom för. :) Min pappa är verkligen en karlakarl.
'
'
Men det är inte allt! Min "moster" Ann fyller 50 år idag! Vilket även hennes tvillingsyster Lena gör, vilket inte får glömmas! :) Anledningen till att jag skriver "moster" är för att egentligen är hon inte min moster. Hon är gift med min morbror Tommy. Men det spelar ingen roll tycker ja, för hon är, och kommer alltid att vara, en del av min familj ändå!
'
'
Grattis på er båda!! <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0