Förhörd

Igår var jag med om något oväntat. Jag skulle ha en kort möte med Francesco för att diskutera arbetet. Fast när jag kom in dit var det som världens polisförhör!! Kändes lite kusligt i början för jag förstod inte vad han var ute efter och blev rädd att jag gjort något fel. Fast det visade sig att han ville veta vad som hänt med cellerna när dom dött (vilket visade sig vara trypsinet det var fel på eftersom en annan tjej gett oss fel trypsin med fel koncentration). Sen ville han även prata om hur vi ska läga upp arbetet framöver så att vi får bra resultat. Så det var inte så hemskt tillslut ändå. ;)
'
Efter mötet fick jag vänta oförskämt länge på att få göra något vettigt, så jag var inte hemma här förrän strax innan 19. Så då var det bara att slänga in sig lite mat snabbt och sen dra iväg till gymmet. Där tränade jag styrka (bröst och triceps) och sen nästan en timmes kondition där jag varvade crosstrainer, cykel och löpning. Känner att min kondition inte är vad den varit så då är det mycket lättar att variera övningarna så det blir roligare. :)
'
Idag är jag utbjuden av en kille som för några dagar sen uttryckte att han hade känslor för mig. Och när jag berättade att jag hade pojkvän fick han tårar i ögonen. Även fast jag berättade att vi inte kunde vara mer än vänner så vill han fortfarande träffa mig. Men det känns på något sätt... Olämpligt? :/ Det kan ju vara så att han verkligen vill vara kompis med mig, men jag vette fasen ja. Funderar på att smygundvika det där ett tag så han hinner lugna ner sig och verkligen inse att jag verkligen är upptagen. Men samtidigt vill jag inte såra honom heller! Usch och fy för sånt där!!!
'
Får ta en tur till gymmet nu istället för att ligga och grubbla på det där. Fysisk ansträningen är ett fantastiskt bra sätt att hantera tankar på. :) Tänker mycket bättre när jag ser ut som en tvättbjörn och svettas som en galning. ;)
'
'
Såhär mycket har jag ansträngt mig idag. Håret i en tofs, och sen lite mascara och rouge för att inte se helt död ut. :) Precis lagomt för en lördag tycker ja! ;)

Kommentarer
Postat av: Jeanette

vacker som en dag <3

2011-11-05 @ 16:17:26
URL: http://jeanettelj.blogg.se/
Postat av: Mamma

Mamma tycker att du är det - vacker som en dag <3

2011-11-05 @ 16:18:55
URL: http://jeanettelj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, vad go du är mamma! :D Lik min mamma ja vettu! ;) Puss! <3

2011-11-05 @ 19:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0