GPx

Eftersom alla bokstäver i min titel blir stora kanske det ser dumt ut. Men det ska stå GPx. Kan nästan garantera att ingen av er blev speciellt mycket klokare på det, men så är det i alla fall. ;) Arbetet går bra, och vi har i stort sett visat att vårt ämne PhSeZnCl agerar som en GPx mimic. Den härmar alltså GPx egenskaper. :P Vilket är bra bevis!
'
Som väntat är det massor att göra nu, och jag är fortfarande kvar på labbet. Ska snart läsa av plattan och avsluta det sista så kan jag gå hem sen. :) Idag fick jag också besök av Lucas kompis som ska till sverige! Jättetrevlig kille, och jag tror han kommer ha det superbra i Karlstad. :) Fast för att göra det så bra som möjligt lovade jag honom att hjälpa till om det var nåt han behövde. :) En annan rolig sak är att min rumskompis Carmen kom igår! :) Hon är ett riktigt yrväder, men shit vad roligt jag har med henne! :) Hon är en sån gullig person! :) Så vi pratade massor om träning, jobb, massage, hår mm. Riktigt tjejprat alltså! ;)
'
Nu måste jag fortsätta jobba! :)
'
Hoppas ni har det bra där hemma. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0