Kastanjenötter

Jag älskar lördagar! Jag får sova ut ordentligt, jag hinner äta och träna sen kan man göra precis vad man vill, för man kan sov på söndag också! :D Gött!! Så snart ska jag skutta iväg till gymmet, sen får vi se vad som händer! Egentligen ville dom att jag skulle med till Rom i ett par dagar den här helgen, men jag fick inbjudan lite för sent tyckte jag, plus att jag behövde få vila. :P Jag får ju ändå se Rom i december så jag är inte så orolig. ;)
'
Igår var jag helt död. När jag kom hem vid 20 så drog jag iväg mig till matsalen och fick mat, sen hände det inte så mycket mer. Såg på en film som var rätt dålig. "Your highness" hette den, och Natalie Portman var med i den så jag hade stora förhoppningar. Men som sagt. Ingen höjdare. :/ Jag blev även bjuden på fest, men jag orkade inte. Trodde det var nån här på studenthemmet som hade fest på sitt rum eller så. Men när jag skulle lägga mig på kvällen och stängt av datorn och tagit bort smink mm så började jag fundera på var all musik kom ifrån. Så jag gick ut på balkongen för att kika. Då visade det sig att det var typ en konsert utanför med nåt litet band som spelade. Spotlights och massa andra lampor lös och det var en hel hög med människor där ute! :P Alla verkade ha trevligt så jag blev riktigt snopen. Tydligen hade jag missat nåt! :P Idag fick jag höra att det var nån sorts festivaldag i Italien igår för att fira Sankt Marino eller nåt sånt, och då firar man med vin och kastanjenötter. Oh, well! :D Cola och kakor gick bra det med! ;)
'
Dags att ladda!
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0