Lyxlunch

Efter att ha utrett om PhSeZnCl stör våra mätningar med Amplex red idag så fick jag sluta relativt tidigt faktiskt (kl 14.15)! :) Vilken passade ypperligt eftersom jag hade ärenden inne i stan. Bland annat skulle jag handla och gå till banken och betala hyra. :) Så när jag ändå var där inne passade jag på att äta lunch på en restaurang. :) Det var en jättemysig restaurang som låg på en sidogata längs med huvudgatan. Åt jättegod mat, och blev jättemätt och belåten. Jag tog en lunch completo, vilket innebär att man får välja primi (oftast någon typ av pasta), secondi (kött), contorni (tyå sallad) och sen fick jag vatten och en brödkorg till det. Jag valde pasta i tomatsås med basilika, kycklingklubbor och en grönsallad. Mumsigt som attan var det! :) Nämde jag att jag blev mätt? ;)
'
Nu ligger jag hemma och myser. Laddar för att dra på träning snart. Men först måste jag få varva ner. :P Nu är det bara ett par dagar kvar innan Line kommer, och sen är det bara 3½ vecka innan mamma och pappa kommer och när dom åker hem kommer Marcus. :) Tiden går så fort nu! :D
'
Lorenzo och Luca drog hem tidigt idag igen för övrigt. :P Och eftersom jag inte kunde göra det fick dom order att springa minst 10 km om dom drog hem. Undrar om dom gjorde som jag sa eller ej? :P Gissar på att dom sket i mig och åkte hem för att röka eller sova. Oh, well... It's their loss! ;)
'
'
Åååh, vad jag älskar min stora rosa filt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0