Spysjuka

Det bara small till så var jag helt plötsligt jättesjuk. Precis som det brukar när det gäller spysjuka. Eller matförgiftning eller vad det nu kan ha varit. Natt till fredag sov jag i alla fall väldigt dåligt, för jag hade magsmärtor som bara blev värre och värre. Sedan vid 6-7 vaknade jag och då var det kört. Jag tänker inte gå in på några detaljer, men jag var RIKTIGT dålig. Alla som varit med om det själv vet vad jag pratar om. Har du aldrig åkt på spysjuka så be till Gud att du aldrig gör det.
'
Det är inte vackert kan jag lova.
'
Så min gårdag var allt annat än rolig. Lyckades få i mig ett par små clementiner, en halv brödbit och några "ostkrokar" men bättre än så blev det inte. vid 19 lyckades jag krypa ner till automaten och köpte ett par 0,5l coca cola flaskor så jag skulle få i mig lite vätska och socker. Jag tvingade i mig en, men sen sa det stopp. Det gick liksom inte att få ner något. Och samma har det varit idag. Trots att jag mår bättre så går det tungt att äta. Jag har varit allt annat än aktiv både igår och idag, så det finns inte mycket att berätta.
'
Nu vet ni i alla fall varför jag inte skrivit nåt. :P Hoppas bara jag är ordentligt frisk tills på måndag.
'
'
Såhär såg det ut på båda sidor om bilarna. Hur dom tänk att den andra skulle kunna ta sig ut vet jag faktiskt inte.
'
'
Får hela tiden höra att jag är blond. För det mesta nekar jag till det, för jag ser inte mig själv som blond, men här kan jag erkänna att jag ser blond ut. :P Som tur är har jag bokat in mig på klippning och färgning när jag kommer hem. :) Inte för att det är når fel med blondiner, men jag föredrar att vara brunett. :)
'
'
'
Min lekplats ;)
'
Nu ska jag fortsätta mitt serie-marathon. :P "Supernatural" är det som gäller nu när jag sett alla avsnitt av "Heroes". :) Hoppas ni får en bra kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0