Uttorkad

Idag blev det ingen träning. Vilket suger. Men många faktorer spelade in för att förhindra det verkar det som. Igår köpte jag mat på ett nytt ställe, för jag hann inte hem för att äta i matsalen. Spännande nog gillade INTE min mage maten. Vilket jag upptäckte när jag gått iväg på träning. Så inte nog med att jag svettades bort flera liter med vätska, så gjorde min mage uppror så jag blev direkt uttorkad och låg med magsmärtor inatt. Det ledde till att jag sov väldigt dåligt och inte alls mådde bra imorse. Men idag var det massor att gör på labbet, plus att jag skule få se ett nytt experiment, så jag gick iväg ändå. Lorenzo var borta idag vilket innebar att jag fick jobba själv. Mycket smidigare måste jag säga! Arbetet flöt på bra och vi fick riktigt bra resultat på alla våra tester! *Klapp på axeln*
'
Men Martas nya experiment som hon skulle visa mig tog längre tid än jag hade hoppats, så jag slutade sent. Och efter en lång dag med full koncentration i samarbete med en galning till busschauförr så mådde jag inte bra när jag kom hem. Huvudvärk och lätt illamående gjorde så fick jag stanna hemma. Skulle jag förlora så mycket som 1ml till av vätska svimmar jag nog. Så träning blev helt uteslutet. Istället fick det bli ett par avsnitt av serien "Heroes" och snart ska jag till matsalen.
'
Idag har jag även kollat på examensarbete och lediga jobb. Finns massor av spännande saker ute nu! :D Fast, jag är ju inte färdig än, så jag kan inte söka nåt direkt. Men drömma kan man ju alltid! ;)
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0