Är en tönt

Jag skulle jättegärna vilja vara på partyhumör nu, men jag är det inte. Dagen på labbet blev betydligt längre och hårdare än vad jag trott tack vare Lorenzo, så hela min slappa, härliga dag som jag planerat blev förstörd. När jag väl kom hem var jag helt slut. Fick slänga i mig lite sallad, bara för att få i mig nåt och sen sa min kropp ifrån. Så ingen träning idag. :( Planen var att jag skulle med en tjej som heter Lili ut tillsammans med hennes vänner nu ikväll, men när jag kom från matsalen satt det en lapp på min dörr att dom gått iväg för att spela poker hos en vän och att hon ville att jag skulle möta upp dom runt midnatt ute. Fast det lockar inte.
'
För det första så känner jag mig sliten. För det andra ska jag fixa saker imorgon så jag borde ta det lugnt. För det tredje så är det kallt ute. För det fjärde vill jag absolut inte gå själv in till stan så sent. Snacka om att be om att bli rånad! :/ Hade jag bara haft några att gå dit med hade det inte varit några större problem. Men jag vill inte utsätta mig för nåt dumt bara för att få dricka en kväll! Då går jag hellre nån annan gång.
'
Fast jag skulle gärna ut nu när det är chokladfestivalen och allt, för jag tror att det är mycet folk ute. Men hittar jag ingen att gå med får jag väl hoppas att alla är lika festsugna imorgon så kan jag ju hänga på då istället? :P
'
'
Det nedlagda sjukhuset i Monteluce
'
'
'
'
'
Flytande kväve som "kokar" (-196C) på golvet. En vanlig dag på labbet alltså. ;)
'
'
Jag lekte paparazzi på bussen, men jag kunde inte låta bli. Vilken otroligt smart placering! Herregud... Snacka om att ha dödslängtan med tanke på hur alla kör här, speciellt busschaufförerna! :/
'
BTW så är jag grymt shoppingsugen nu! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0