Crosstrainer

Idag har det blivit ca 5km promenad, gympass och 20 stenhårda minuter på en crosstrainer. :P Det var jobbigt, men skoj! :P Så nu tar jag det bara lugnt och ska se på film. :) Har precis haft matsals-träff med två andra tjejer, en från Schweiz och den andra från Rumänien. Det är så sjukt roligt när hon från Rumänien pratar, för hon låter precis som alla i draculafilmer. Så direkt hon öppnar munnen förväntar jag mig att hon ska säga: "Aaaaaj vaaant tuu suck jur blaaad!" Som på vanlig engelska skulle vara: I want to suck your blood!.
'
Asroligt! :D
'
Jag är förövrigt jättesugen på att baka nu! Hittade massa roliga saker häromdagen, så nu är jag sprängdfylld med inspiration! Har jag möjligheten ska jag definitivt göra dessa nån gång framöver:
'
Påskpops
'
Är dom inte för söta?! :D Nu blir det film!!!

Kommentarer
Postat av: jan-åke ljunggren

Saknar dig!

2011-10-16 @ 10:08:25
Postat av: Jag

Saknar dig med pappa! :( <3

2011-10-16 @ 21:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0