If i'd have my way

Men vad vill jag då? Jag vill så mycket nu samtidigt som jag inte vill nåt. Jag vill flytta, men jag vill stanna. Jag vill jobba, men jag vill leka. Jag vill träna, men jag vill vila. Jag vill hem, men jag vill stanna. Vad vill jag egentligen?
'
Är det värt att lämna allt här och gå igenom en massa besvär bara för att få ett kök? Har jag tid med ett kök? Bör jag offra bekvämligheten med matsal i huset mot ett kök? Kan ju inte ens hitta en avocado här, så vad ska jag laga för mat? Hmmm.... Och kan jag ta med min rumskompis? Tänk om jag lämnar min supergulliga rumskompis och får en riktigt tyrannosaurus Bitch i samma rum som mig istället?! :O Är det bättre att stanna här om folk kommer och hälsar på mig? Och gymmet ligger ju betydligt närmare nu. Och bassängen. Men jobbet är betydligt närmare det andra stället. BLÄ!!
'
Nu vet jag vad jag vill.
'
Jag vill ha så bra resultat som möjligt tills jag kommer hem. Jag vill gosa med Marcus omedelbums. Jag vill få upp flås och styrka och jag vill ha kvällsmat. Och eftersom jag redan gått över 1mil idag och sedan tränat, så tar jag och äter nu.
'
Sen vill jag duscha och se på nåt bra program. Vi börjar där så tar vi resten sen. :)
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0